EL BLOG DE LA FUNDACIÓ OSAS
Les últimes novetats de la Fundació OSAS
Saló del cómic 2022
El passat divendres 6 de maig alguns alumnes de l'escola van poder gaudir d'una vsita al Saló Internacional del Còmic que es va dur a terme al recinte de la Fira de Barcelona Montjuïc. Com
Pràctiques laborals PDC2
Aquest curs s'ha iniciat un nou projecte i els alumnes de PDC2 van a realitzar unes pràctiques laborals. Així es posen en pràctica diferents competències clau com la responsabilitat, l'autonomia, les habilitats socials o la
Vaga 15 i 16 de març
Els i les professionals de les escoles SANTS INNOCENTS i GAVINA de la Fundació OSAS, tot i que majoritàriament no s’han afegit a la vaga si que han fet palès un seguit de mancances
El Col·legi de Metges ha donat material EPI a la Fundació
El Patronat de la Fundació Obra Social d’Ajuda al Disminuït – OSAS, els treballadors i les treballadores dels seus centres i els més de 800 usuaris i usuàries dels serveis de la Fundació i
Nota informativa d’OSAS pel COVID-19
LA FUNDACIÓ OSAS INFORMA: Que davant la situació que viu el país a causa de la pandèmia provocada pel CORONAVIRUS COVID -19 i seguint les instruccions i les resolucions dels diferents Departaments de la
Els nois i noies de les etapes de secundària i superior han estat fet un treball conjunt per tal de preparar la seva participació en l’Audiència Pública
L'Audiència Pública a les Noies i els Nois de Barcelona és una forma de participació, a través de la qual la ciutadania infantil i adolescent de la ciutat d'entre 11 i
Les escoles Gavina i Sants Innocents van viure intensament el Carnaval 2020.
Pengem algunes fotografies de les diferents activitats que s’han realitzat durant el Carnaval a les Escoles Gavina i Sants innocents. Ha estat ben divertit !!!!
Prenent consciència de la importància de cuidar el nostre planeta
Les noies i nois de Secundària de l’Escola Sants Innocents estant prenent consciència de la importància de cuidar el nostre planeta. Van aprofitar la trobada del COP25 per fer-los arribar les seves reflexions.